onsdag 30 maj 2012

Känslan av att vara en boknörd ...

... Som uppstår i skolan när man har en påbörjad bok uppslagen på bänken, kommer från bibblan med två nya och sen tar upp en fjärde ur väskan. Hehe, man är ju inte bokbloggare utan anledning menar jag. ;)
Den här lilla "situationen" skedde i måndags och de fyra böckerna som det gällde då var:

Döden i dina ögon 3 Slutet
Ung, bög och jävligt kär
Sommaren jag blev vacker
Den andre Will Grayson

De två första har jag redan läst, recension på Döden i dina ögon 3 Slutet kom upp här på bloggen igår och recensionen till Ung, bög och jävligt kär har jag inte hunnit skriva än, men den kommer upp nån gång under veckan. Just nu vet jag inte vilken bok jag ska börja med, det lutar dock åt Den andre Will Grayson då jag hört mycket bra om den.

Vilken bok tycker ni jag ska läsa?

3 kommentarer:

  1. Båda är väldigt bra tycker jag :)

    Svar: Den är väldigt lätt för att vara en engelsk bok, så den kan du nog absolut "klara av"!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag började med Den andre Will Grayson iallafall. :)

      Okej, då ska jag se till att få tag på den boken så fort som möjligt. ;)

      Radera
  2. Den andre Will Grayson!
    Har velat läsa den jättelänge och vill gärna se vad du tycker! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.