söndag 10 juni 2012

Här har det inte blivit mycket läst eller skrivet de senaste dagarna


Jag har nämligen lyckats blivit sjuk. Om ni känner igen den meningen beror det på att det är den tredje gången jag blivit sjuk nu, den senaste månaden alltså. Inte kul alls. Nu är jag iallafall på bättringsvägen! Jag har skrivit en recension till Himlen börjar här, som jag tänkte lägga upp imorgon eller så. Eftersom jag varit sjuk så skippar vi Veckans Färg den här veckan. Men nu till roligare nyheter! 

Jag ska få hem ännu ett recensionsex! Det är inte vilken bok som helst heller utan det är Du glömde säga hej då av Sarah Dessen. Jag fullkomligen älskade Mitt perfekta liv så förhoppninsvis är Du glömde säga hej då lika bra. Nu har ni fått en liten uppdatering iallafall, kika in här lite senare då jag tipsar om två tävlingar. Ha en bra söndag!

6 kommentarer:

  1. Jag hittar ingen mejladress till Rabén & Sjögren, vilken mejlade du till? :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag mejlade emilia.holmqvist@norstedts.se :)
      Jag hittade mejladressen genom pressrum>recensionsexemplar.

      Radera
  2. Du borde också köpa/låna/få Mycket mer än så som också är skriven av Sarah Dessen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hört det från flera, så lånade hem den ifrån bibblan nu över sommaren. :)

      Radera
  3. Hur får man recensionsex från Rabén & Sjögren? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man mejlar emilia.holmqvist@norstedts.se, det är hon som är "ansvarig" för rec.ex på Rabén&Sjögren. Skriv ett mejl där du berättar lite om din blogg och vilka böcker du brukar läsa. Sen kan du fråga om du kan få en eller flera böcker skickad hem till dig. Avsluta med din adress. Kom ihåg att vara trevlig! :)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.