onsdag 5 september 2012

Titta, titta, ett rec-ex! (och lite annat bokprat)


Kolla vad jag fick idag! :D
Jag känner mig som världens lyckligaste tjej, haha. 
Så ikväll blir det att gå och lägga sig tidigt för att läsa. ^^

Boken heter alltså "Kurt Cobain finns inte mer" och är skriven av Hanna Jedvik. Jag har läst hennes debutbok "Snart är jag borta" och den älskade jag. Den var en sån där hemsk, men ändå fantastisk bok. Jag hoppas att "Kurt Cobain finns inte mer" är lika bra!

Nu till något helt annat:

När jag firade bloggens halvårsdag för några veckor sen (herregud, vad tiden går fort!) så skrev jag ju också att jag hade nått mitt läsmål för 2012 som var att jag skulle läsa 40 böcker. Nu är det såhär att jag har funderat och funderat på vad jag ska ha för läsmål och kommit fram till att jag inte vill ha någon form av press på mig att läsa, så jag höjer målet med 20 böcker. Jag ligger redan en bit över 40 så jag är ganska säker på att jag kommer klara det. Mitt nya läsmål för 2012 är alltså 60 böcker. 

Det var nog vad jag ville ha sagt just nu, kram på er! ♥




2 kommentarer:

  1. Vad roligt med rec-ex! Låter som en bra bok :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid lika kul när en bok kommer hem i brevlådan! :D
      Hoppas att jag kommer tycka om den. :)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.