fredag 12 oktober 2012

Numera standard på fredagar: Bokbloggargänget!

Tova på bloggen bokugglan bestämde sig förut för att starta ett "bokbloggargäng". Man fick mejla till henne och anmäla sig och jag hade turen att komma med. Vi är sammanlagt tio stycken i gänget. Poängen med det hela är att man varje vecka ska turas om att skriva om var och en i gänget och på så vis hjälpa varandra till fler läsare. Varje fredag kommer det upp ett inlägg med information om en viss person i gänget.


Vi börjar närma oss slutet för Bokbloggargängets fredagar, men än så länge är det några kvar! Den här veckan är det Ebba från bloggen .Ebba. Innan bokbloggargänget visste jag faktiskt ens om Ebba. 
Det visade sig dock att hon driver en riktigt trevlig blogg där hon förutom att skriva om böcker även ger en massa bra skrivtips! Något jag gillar med hennes blogg är att inläggen ofta är genomtänkta och välskrivna. Sånt gör alltid en blogg bättre. 
Just nu har hon en skrivskola som jag definitivt tycker ni ska ta och kolla in!

Klicka här så kommer ni till Ebbas blogg!

1 kommentar:

  1. Åhhh, vad gullig du är. Tack! :D

    Jag hade faktiskt knappt bloggat mer än någon månad innan jag kom med i bokbloggargänget, så det förvånar mig inte att du inte visste om mig. Men det har gått ovanligt bra sedan gänget startade, så jag är hur glad som helst på den punkten.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.