måndag 24 december 2012

Första julklappen (eller ska jag säga bokklappen?) fick jag redan imorse

I min familj har vi lite av en tradition; att jag och min syster alltid får öppna ett paket på morgonen.  För att göra det hela roligare brukar mamma också gömma paketen, så att vi får springa runt och leta. I år tyckte mamma att vi var för stora för det, men efter lite övertalning gick hon med på att gömma paketen. Halva nöjet ligger ju i att leta, hehe. Jag fick i alla fall en bok i mitt morgonpaket.


Noras val
Tredje boken i serien om fallna änglar, skriven av Becca Fitzpatrick.

Det var ett tag sen jag läste de två första böckerna (Fallen ängel och Försvunnen ängel) så till att börja med kommer jag läsa de böckerna för att fräscha upp minnet, sen blir det att hugga in på Noras val!


1 kommentar:

  1. Jag gillade verkligen Silence(Noras val)! Hoppas att du också kommer att tycka om den!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.