lördag 2 mars 2013

Månadsrapport för både januari och februari


Den uppmärksamma märkte kanske att jag inte gjorde någon månadsrapport för januari. Jag tänkte göra läsrapporter bara varannan månad istället för varje. Har jag en dålig månad läser jag kanske bara 2-3 böcker, då blir det ett sånt tråkigt inlägg.

Årets två första månader har gått hyfsat bra i läsväg. Nio böcker har det blivit!

♥ Miss Peregrines hem för besynnerliga barn -Ransom Rigg
♥ Personer du kanske känner - Jay Asher & Carolyn Mackler
♥ Kyrkogårdsboken - Neil Gaiman,
♥ Hitta Violet Park - Jenny Valentine
♥ Rubinröd - Kerstin Gier

FEBRUARI
♥ Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
♥ Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet -Jennifer E. Smith
♥ Älskar, älskar inte - olika författare, alla ifrån Norden
♥ Rubinröd - Linzi Glass

Bästa boken: Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet utan tvekan! Blev förälskad i den boken.

Bottennappet: Älskar, älskar inte var en novellsamling som inte föll mig i smaken alls.

Omläsningen: Om jag kunde drömma. Försökte vara så kritisk som möjligt när jag läste om den, men kan bara inte sluta tycka om den. Kyrkogårdsboken var också en omläsning, tyvärr gillade jag inte den alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.