torsdag 20 juni 2013

Vilka böcker ska jag läsa i sommar?

Svaret på den frågan vet knappt jag själv. Jag tycker inte om att planera min läsning särskilt mycket, utan läser det jag känner för. Har sett på många bokbloggar att de lagt upp bilder på vilka böcker de tänker läsa nu under lovet, men så kommer jag alltså inte göra. Jag vill inte känna att jag "måste" läsa någon bok, då blir det bara trist.
Jag tänker försöka beta av alla mina olästa böcker här hemma, sen blir det nog en och en annan sväng till bibblan inne i stan för att fylla på. Det blir säkert någon ny bok från bokhandeln också.
Det var bara det jag ville säga! Nu tycker jag ni ska slita er ifrån datorn/telefonen/surfplattan och ge er ut, det är ju sommarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.