måndag 21 december 2015

1409 dagar av bokbloggande

För 3 år, 10 månader och 10 dagar sedan startade jag min bokblogg. Sen dess har jag skrivit ett helt gäng bokrecensioner, blivit löjligt glad över att jag fått hem recensionexemplar direkt i brevlådan och upptäckt den fantastiska Bokmässan i Göteborg. För att inte tala om alla fina bokbloggar jag följt!

Nu känner jag dock att min tid som bokbloggare är över. Det betyder ungefär att jag kommer inte längre ta emot rec.ex och innan årets slut kommer bokbloggen att "arkiveras" på sin gamla domän: http://boklisa.blogspot.se/ .(Vad som händer med den här domänen återstår att se.)

Jag vill skicka ett tack till alla snälla förlag som gett mig böcker och till alla fina bokbloggar. Bokbloggsvärlden är verkligen underbar! Nu tänker jag luta mig tillbaka och njuta av lovet på bästa sätt - med en kopp te och en ny bok. Med det sagt önskar jag er alla en fortsatt härlig vinter (om än lite grön) och ett gott nytt år!


Vi avslutar detta med en av mina absoluta favoritbilder. Bokmässan 2014, när jag fick träffa författarna till Cirkeln-triologin: Mats Strandberg och Sara B Elfgren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.