lördag 11 februari 2012

Om mig

Hejsan!
Jag tänkte börja med att berätta lite om mig själv. Jag heter Lisa och jag är tolv, snart tretton, år gammal. Jag bor i en liten by i södra Hälsingland som heter Bergvik. Jag startade den här bloggen för att jag älskar att läsa och vill dela med mig av mina boktips. Än så länge har jag inte riktigt förstått allt med blogspot, men det kommer med tiden. Designen som jag har just nu är bara tillfällig.

Har du också en bokblogg får du jättegärna kommentera så lägger jag till dig i listan här till höger. Jag kommer snart tillbaka, då med en bokrecension!

2 kommentarer:

  1. Okej, vad bra jag älskar recensioner så det är bäst för dig att du kommer med en på direkten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Lägger upp en om en liten stund. ;)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.