lördag 21 juli 2012

Persikosommar VS Persikosommar

Hejsan! För nån vecka sen beställde jag böcker ifrån Adlibris och jag beställde bl.a pocketversionen av serien Persikosommar. Något jag upptäckte då var hur mycket finare pocketomslagen var!
De var somrigare och stämde in mycket mer på böckerna än vad de "gamla" omslagen gjorde. De var tråkiga och nästan lite deprimerande med sin svartvita färg. Det här är alltså bara vad jag tycker!
De nya, "somrigare"omslagen!
Gamla, "tråkiga" omslagen
Vad tycker ni då? De gamla omslagen eller de nya?



11 kommentarer:

  1. Pocketomslagen, lätt! Älskar dem! :D

    SvaraRadera
  2. De nya var mycket finare tycker jag :)
    Hade lätt kunnat plocka böckerna och läsa de på direkten utan att läsa något om självaste böckerna bara för att omslagen ser så underbara och inbjudande ut!:)

    SV: Ja jag hoppas det :)
    Tack för tipset, ska läsa den så fort som möjligt!:)
    Ha en fortsatt bra kväll!:)

    SvaraRadera
  3. Svar: Gå in på formabooks.se , välj ett förlag, tryck på recensionsexemplar (eller något åt det hållet) och beställ recensionsexemplar. Så gjorde jag :D

    SvaraRadera
  4. Jag har en liten fråga till dig. Runt kanten på dina blogginlägg så finns det ju ingen liten linje, vilket det finns på min, om du fattar. Vet du hur jag tar bort den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet precis vad du menar! Du går in på malldesigner, klickar på Avancerat, väljer Inlägg och ändrar kantfärgen till samma färg som din bakgrund är. Hoppas du förstår! :)

      Radera
  5. De nya var jättemycket finare! Jag har alltid tvekat inför att läsa böckerna i den serien på grund av just omslagen, men nu blir jag sugen på att faktiskt läsa dem! :)

    SV: Haha, ja herregud min läslista är flera kilometer lång! ;)

    SvaraRadera
  6. Svar: Åh, tack så jättemycket! :D

    SvaraRadera
  7. SV: Den är väldigt skön att läsa, väldigt enkel att förstå med ett enkelt språk. En skön paus om man läser svåra böcker. Läs den! :D

    SvaraRadera
  8. Pocket såklart! Mycket bättre! Kolla hemskt gärna in på min blogg!
    Kram!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.