måndag 13 augusti 2012

Jag är hemma igen!

Först vill jag börja med att säga hej! 

Igår kväll kom jag hem ifrån spelarlägrets avslutingskonsert och jag var helt slut. Lägret har varit i samma stad som jag bor i, så jag har "bott" hemma under lägerveckan, men det har varit tidiga mornar och sena kvällar så när jag väl kommit hem har jag bara slängt mig säng. Jag har iallafall haft en superrolig vecka tillsammans med resten av deltagarna! Tyvärr var shemat jätterörigt så man visste inte alltid när man skulle ha lektion eller inte och man visste inte vilka konserter man skulle vara med på (STORT minus!)
Jag kommer sakna alla som var där och vi ifrån Söderhamn har faktiskt redan börjat prata om att åka ner till Stockholm och hälsa på deltagarna som kom därifrån.
En grej som hände var att jag träffade en tjej på kursen och det var i hennes föräldrars butik som jag köpte min fiol i för bara några veckor sen. Hur stor är chansen för det egentligen? :O

Jag skulle kunna babbla på i evigheter om allt knas vi gjorde (t.ex att vi kämpade med att lägga ett femhundrabitars pussel föreställandes en tavla av Monet), fast jag tror det räcker med att säga att jag hade det otroligt roligt. Nu ska jag ta mig en välförtjänt slappardag och njuta av att inte göra någonting alls, möjligtvis läsa. ;) Stora kramar!

Monet-tavlan ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.