torsdag 2 augusti 2012

Vad har jag läst i juli?


Tillsammans - andra boken
- Denise Rudberg

Tillsammans - tredje boken
- Denise Rudberg

Juli
- Tania Kjeldset

Anna and the french kiss
- Stephanie Perkins

Erebos
- Ursula Poznanski

Bästa boken: Anna and the french kiss, utan tvekan!
Sämsta boken: Juli, den fastnade jag inte alls för. (Ganska kul dock att jag läste den just i månaden juli.) Tillsammans-böckerna var inte riktigt min typ dom heller.

Antal böcker: 5
Antal sidor: 1347

Kommentar: Alltså, fem böcker ... Inte så värst bra för att vara mig faktiskt. Men det är ändå en helt okej summa tycker jag, jag har snittat en bok i veckan! 
Sen en sak som inte har med det här att göra egentligen; internetanslutningen på min dator har krånglat jättemycket de senaste dagarna och om det fortsätter så kan bloggningen bli lite lidande. Just nu sitter jag vid pappa och mammas dator, men det är drygt då jag har alla mina dokument på min egna dator. Hursomhelst, ville bara att ni skulle veta det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.