måndag 20 augusti 2012

Sommarlovets sista dag ...

... Hur många blogginlägg har inte haft den rubriken de senaste dagarna?
Men det här är alltså sommarlovets sista dag för mig och imorgon börjar jag sjuan. Det är samma skola som förut, men ny byggnad och (nästan) ny klass. Några i klassen känner jag sen innan och några är "nya". Jag är faktiskt inte ett dugg nervös, vilket känns jättebra. ^^

Det här sommarlovet har bara swooooshat förbi och det har känts som om jag inte hunnit med någonting alls, inte ens att läsa ... Men (!), jag har faktiskt gjort mer än jag tror.
Jag har varit på Alborgen med ett gäng kompisar,  tonat håret mörkbrunt (som dock nu försvunnit), fått skjuta på våran bil på Coops parkering då den bestämde sig för att inte starta, åkt till Stockholm på semester då jag också köpte en egen fiol, sett på skräckfilm för första gången i mitt liv, sett på skräckfilm för andra gången i mitt liv, bakat nutellamuffins som bestått av 99% nutella, sovit över i en stuga med roliga kompisar, paddlat sittandes i en ostadig gummibåt (som jag sen ramlade ur), varit i stallet en hel dag, tagit flera kvällsdopp, badat även under dagstid och varit på världens roligaste spelarläger där jag mötte en massa härliga och roliga människor. Och om jag får säga det själv har min sommar varit ganska bra, rent av grym.


Så höstterminen, here i come!

Totalt random bild ifrån lägret då alla utom bollrädda lilla jag spelade fotboll.

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.