onsdag 5 september 2012

Läsrapporten för augusti

Jag skrev ju i söndags att läsrapporten för Augusti skulle komma upp dagen därpå, dvs måndag. Jag måste gjort något fel när jag tidsinställde inlägget, för det ville inte komma upp ... Här är det iallafall!

Mirakel
- Renate Nedregård

Som Zlatan fast bättre
- Niclas Christoffer

Vi vet vart du bor
- Bengt Åke Cras

Usch, ingen bra läsmånad för mig. Tre böcker är väl ett helt okej antal, men tyvärr blev det bara bottennapp ... Jag har bara hunnit skriva en recension än så länge, men de två andra kommer!

Antal sidor jag läst: 575 (ojoj, det var dåligt av mig ...)
Bästa boken: Egentligen gillade jag inte nån av böckerna särskilt mycket, men måste jag välja någon blir det Som Zlatan fast bättre.
Sämsta boken: Vi vet vart du bor, den rekommenderar jag INTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.