söndag 30 december 2012

Ett snabbt hej och gott nytt år ifrån mig

Hejsan! Jag ville bara titta in här och hälsa gott nytt år. Just nu är jag i fjällstugan tillsammans med min familj och en kompis till mig. Vi åker skoter och skidor hela dagarna och har det bra helt enkelt. Vill inte vara osocial, så därför har ingen (ingen!) bok fått följa med hit upp. Läsningen får vänta tills jag kommer hem istället. ;)
Sen är internet här också väldigt dåligt, därför har det inte kunnat bli något inlägg. En resumé över vad jag läst det här året kommer till veckan, förhoppningsvis. Sen ska jag såklart också visa er vilka böcker jag fick i julklapp. Tills dess får ni klara er utan mig.

Gott nytt år!

Nu ser vi till att 2013 blir ett ännu roligare och bokigare år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.