torsdag 31 oktober 2013

CATCHING FIRE

Åhhh, jag är så himla exalterad, för vet ni vad? Jag ska på premiären av Catching Fire! 
Och med premiären så menar jag midnattsvisningen. Det betyder att man får se filmen direkt när den släpps. Först visas The Hunger Games vid nio-tiden kvällen den 19 november, så är det en liten paus och sen får man se Catching Fire vid tolvslaget! (Kolla här för mer info!)
Någon mer än jag som redan nu har bokat biljetter till CF-premiären?


Hur har ni förberett er inför Catching Fire?
Faktum är att jag har bara sett den första trailern som släpptes. Halv undermedvetet tror jag att jag undvikit alla andra trailers eftersom jag inte vill bli spoilad. Jag är rädd att de kommer visa för mycket i förväg, eller att jag kommer få reda på något som jag ville spara till premiären. Den som väntar på något gott... Ja, ni förstår. Däremot har jag kastat mig över alla posters som släppts! Mina favoriter är porträtten som släpptes i början, så otroligt snygga.

Åh, kändes som nyss det var ett år till filmen skulle släppas, nu är det bara 19 dagar, längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.