måndag 17 december 2012

Alla bokbloggar är i full gång nu kring jul, men min står still ...

... Vilket jag är så ledsen för! Det är inte så att jag inte läst några böcker, tro mig det har jag. ;)

Slumpad bild på mina pocketböcker
Jag har helt enkelt varit lat och så har det varit "det vanliga": läxor, träningar och fiolen. Nu när allt börjat lugna ner sig inför lovet finns det mer tid till att slå sig ner framför datorn. Jag känner att jag kan inte hålla på och be om ursäkt, för det är inte ju första gången jag får en bloggsvacka och det är nog inte sista gången heller. Hursomhelst, så ska jag iallafall försöka bättra mig, det lovar jag! ^^

Med det sagt ber jag er titta in här igen lite senare, för då kommer det en överraskning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.