måndag 21 oktober 2013

Nio nya böcker är aldrig fel

Här är alltså vad jag köpte på bokmässan! (Bättre sent än aldrig!)
Jag hade inte någon speciell bok som jag i förväg bestämt att jag skulle köpa, utan jag tittade runt i montrarna under hela dagen och hittade jag någon bok jag kände att jag ville ha köpte jag den. Med tanke på mitt inte-så-ekonomiska-system är jag förvånad att det bara blev nio böcker! (Såg att jag skrev elva i förra inlägget, så bra är jag på att räkna... oups)

Jag blev glad när jag såg att Novellix hade en monter, har varit väldigt sugen på att läsa noveller den senaste tiden så köpte två stycken därifrån. Tycker det är kul att de ger ut novellerna var för sig, oftast brukar det bara finnas i samlingar. Jag köpte faktiskt en novellsamling också: "Avståndet mellan" från Xpublishings monter.



Alla böcker
Det sällsamma fallet Benjamin Button - F.Scott Fitzgerald
Han tänkte på dem som färger - Johanna Thydell
Blunda och hoppa - Sarah Dessen
Boktjuven - Markus Zusak
Avståndet mellan - blandade författare (novellsamling)
Cornelia K, alla böcker i serien - Pernilla Oljelund
Änglarnas kamp - Becca Fitzpatrick


Sen blev det några bokkassar också! ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.