söndag 6 oktober 2013

Mitt inlägg om bokmässan (lite senare än alla andra bara)

Here it is! Inlägget om bokmässan!

Jag har alltså aldrig varit på bokmässan förut så det här var något helt nytt för mig. Eftersom vi bor en bit ifrån Göteborg bestämde vi oss för att ta tåget dit. Tågresan ner kan ha varit de tråkigaste sex timmarna i mitt liv, troligtvis för att jag längtade så himla mycket. (Jag fick inte särskilt mycket sömn natten till lördag heller, haha.)

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga? Jag hade det superkul!! Blev chockad av att mässan faktiskt var så stor, hann knappt hälften. Gick bara en dag, hade definitivt kunnat gå två.
Köpte elva nya böcker (elva?! hej pank) och hade kunnat köpa fler. Desutom träffade jag ju Linnea från bokbuse! Hur kul som helst att få träffa en bokbloggare/twittrare sådär i verkligheten. (På tal om det så missade jag tyvärr den inofficiella träffen...)


Vad jag köpte och så kommer i ett senare inlägg, ska ta bilder på det först. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.