måndag 5 mars 2012

Bokklubb

Hejsan! För tillfället är jag i stugan och njuter av sportlov, men det var inte det jag tänkte prata om. Jag tänkte tipsa om Elins bokklubb startad av Elin på www.loobook.blogg.se (klubbens namn ändras när vi enats om ett nytt). Jag själv är medlem i den och jag tror det kommer bli jättekul! Boken för mars månad har nyss blivit bestämd och det är medlemmarna som fått rösta fram den. Boken är ingen mindre än Det är så logiskt alla fattar utom du av Lisa Bjärbo. Tur nog har jag inte läst den förut. :) Bokklubben har 17 medlemmar, men det är bara att hoppa på! Vill du bli medlem lämnar du en kommentar här:
http://loobook.blogg.se/2012/february/elin-elektronisk-bokklubb.html

Vad väntar du på? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.