tisdag 12 juni 2012

Sprang in på bibblan idag ...

Idag var jag en snabb sväng på biblioteket inne i "stan" och jag blev hur exalterad som helst! Om det gick skulle jag läsa fem böcker om dan under sommarlovet, minst! Det fanns en hylla med de populäraste böckerna från bokjuryn och så fanns det en "snurrhylla" med de nyaste böckerna från 2011/2012. Jag stod i evigheter och snurrade på den där hyllan, jag kunde inte bestämma mig helt enkelt, haha. Jag hade ingen väska med mig (oförberedd som jag var) så det blev bara två böcker. Med tanke på att jag redan har tre olästa böcker hemma så kanske det var bra. Erebos har jag velat läsa länge, så den var ett självklart val. Du kanske inte vet det, men döden spelar faktiskt inte handboll har jag inte hört så mycket om, men den verkade bra, så jag tog den också. Vet inte om man kan kalla det här för mitt sommarlån, men nåt åt det hållet är det iallafall. ;)

Någon som har läst Erebos eller Du kanske inte vet det, men döden spelar faktiskt inte handboll? Berätta gärna vad ni tyckte!

3 kommentarer:

  1. Har Erebos hemma, men har inte läst den, ska göra det nu i sommar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli kul att läsa vad du tycker om boken. :)

      Radera
  2. Svar: Den är verkligen bra! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.