måndag 3 juni 2013

Semesterläsning

Hejsan! Jag tänkte bara titta in här och skicka en hälsning från varmare breddgrader. Just nu är jag nämligen på Cyperns flygplats för att åka hem efter vecka med sol och bad och sånt där klyschigt. ;)

Innan jag åkte tänkte jag skriva vilka böcker jag tog med mig, men det glömde jag helt bort, så jag visar er det nu istället!
Jag hade så svårt att bestämma mig för vilka böcker jag skulle ta med mig, så det slutade med åtta istället för fyra som jag tänkt först. Det värsta är att jag redan hunnit läsa alla utom en, "Matchad" som jag sparat till flygresan hem.

Sen slutade det med att jag köpte "Warm Bodies" på Arlanda innan vi åkte, då jag hann läsa ut boken i mitt handbagage innan vi klev på planet... Plus att jag snodde min systers bok som hon packat med sig, "Alkemins eviga eld".
Så mycket läsande har det blivit! ^^
Men med tanke på att jag i stort sett inte gjort nåt annat än att ligga i solstolen hela dagarna så att kanske det inte så konstigt.

Det var allt. Förhoppningsvis möts jag av solsken hemma i Sverige! Vi hörs då, kram!



1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.